sobota, 22 czerwca 2013

Jaa ♥ ..

No Siemaa ! ;D
Jestem Julka i mam 11 lat ;D
Bardzo kocham konie i dlatego chcę prowadzić tego blooga ;)
Muszę tylko zmienić nazwe bo chciałam pisać o Howrse ale przemyślałam i jednak będę pisać o koniach i może trochę o innych zwierzakach np. psy , koty itp. ;P
Niestety nie mam konia ale mam kota i psa a nawet żółwia , króliki i mam no to nie jest zwierze tylko owad czyli pszczoła ;p
Moje ulubione rasy koni to :
1.Haflinger
2.Konie czystej krwi arabskiej
3.Konie hanowerskie
I to były ulubione rasy koni ;)
Moja ulubiona rasa psa to :
1.Nowofundland
Ulubioną rase psa mam tylko jedną ♫
A ulubione rasy kota to :
1.Dachowiec
2.Perski
I to wszytsko o moich ulubionych rasach ;)
Związane wspomnienia lub innego rodzaju zdarzenia z tymi rasami.
Konie :
1. Bardzo kocham te rase poniewarz ta rasa jest u mnie na dołku bo taki pan Florek ma te konie i właśnie ma klaczke i źrebaka ;)
Semi urodziła 2 źrebaki ;)
Jeden źrebak ma już kilka miesięcy a nawet i rok i jest już duży , a drugi źrebak ten malutki urodził się 12.06.2013 ;)
Bardzo ich kocham ! ;)
Filmik mam nawet na youtube jak jeżdżę na Semi ale jeszcze wtedy nie było małego ;)
Nazwa tego filmiku to : Semi i Ja ♥ lub Semii i Ja ♥ .
2.Poprostu lubie te rase ;p
3.Te dwa konie ohh .. Dayzy i Laysy ♥
Dayzy to klaczka która ma sparaliżowane tylne nogi ;(
Layzy to źrebak Dayzy już jest duuuża ;]
Dobra teraz już o psach ;p
Psy :
1.Mam psa tej rasy ;*
Nazywa się Diva i jest prze słoodka !!!
Dostałam ją na święta ;)
Tata mi ją przyniósł i kazał dać jej imię więc dałam jej Divka ;)
Bardzo ją kocham i jest już z nami 3 lata ! ;D
A teraz o kotach ^.^
Koty :
1.Mam dachowca i jest słodki ;)
Jeden to znajda a drugi to już był z nami bo miałam kotke i ona się okociła to zostawiłam ją a tamte dwa kociaki dałam moim kuzynom ;)
Moja kotka jedna i druga zginęła gdzieś ;(
Mam tylko tą znajde czyli Pume ;)
2.Te kotki są mega słodkie i puszyste ;p
Dobra to narazie wszystko ;p
Mega się rozpisałam bo miałam napisać o sobie a tu nagle coś mi przyszło do głowy i zaczęłam ..
O Boshee znowu ..
Dobra to wszystko ;*
Papapapapapapa ! ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz